Címlap Ügyintézés
Ezen az oldalon tájékozódhat hivatalunk szervezeti felépítéséről, a szervezeti egységek feladatairól, és az általuk intézett ügyekről, az ügyek leírásáról, a vezetők, és ügyintézők elérhetőségéről, illetve a hivatal fogadási rendjéről, valamint itt tesszük közzé az elektronikus információszabadságról szóló 2005. évi XC törvény által előírt adatokat is.
Székelyné Muha Csilla - jegyző

Pusztai Lászlóné - adóügy, anyakönyv

Sztaniszláv Anikó - szociális ügyek

Varga Krisztina - igazgatás

Verebélyi Béla - pénzügy
 

Az akadálymentes honlap a
A CSÉCSEI  POLGÁRMESTERI HIVATAL KOMPLEX AKADÁLY-MENTESÍTÉSE
PROJEKT keretében készült:
ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI OPERATÍV PROGRAM ÉMOP-2009-4.2.2.-09-0079 KÓDSZÁMÚ,
AZ EGYENLŐ ESÉLYŰ HOZZÁFÉRÉS A KÖZSZOLGÁLTATÁSOKHOZ CÍMŰ PÁLYÁZATA támogatásával.

Kedvezményezett neve és elérhetősége :

Csécse Polgármesteri Hivatal

3052 Csécse, Rákóczi út 61.
Tel:06-32-492-171  Fax: 06-32-492-171
e-mail: info@csecse.hu
web: www.csecse.hu

Csécse községet a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja.

A programot az 1956-os forradalom és szabadságharc
60. évfordulójára létrehozott Emlékbizottság támogatja.